vineri, 3 decembrie 2010

A iubi


Trag aer puternic in piept si respir usurata.Am vazut si sfarsitul verii si toamna facandu-si aparitia prin viata mea.Sentimente rascolite,vise cu ochii deschisi,ambitie,si o dorinta a unei femei puternice de a merge mai departe.Mai departe de orice loc,intr-o lume fara limite.
A inceput sa-mi placa viata mea din ce in se mai mult,nu ma plictisesc niciodata si imi place acest lucru.Nu mai conteaza ziua, noaptea, dimineata,pranzul,seara;conteaza minutul,secunda si compania in care ma aflu.
Mi-am inceput activitatea citind ca de obicei,pierzandu-ma in paginile amprentate de povesti romantice si situatii spumoase.Am descoperit cum ea il iubeste pe el si el nu pe ea.Sau de ce nu invers-sau poate ei nu se iubesc,sau poate se iubesc prea mult..Stop!a iubi inseamna eu iubesc,tu iubesti,el/ea iubeste...Aha.M-am lamurit.acum inteleg.Inselator cuvant-deci eu iubesc ceea ce mi-as dori ca si tu sa iubesti,sau macar el sau ea sa iubeasca daca noi iubim ceva ce fiecare dintre voi iubiti,un sentiment confuz pe care si ei si ele il iubesc deopotriva.
Am tot cautat o definitie a acestui cuvant insa rezultatul este unul catastrofal.Cuvinte legate probabil,cuvinte care se invartesc haotic in jurul lui "a iubi"-inima,curaj,sentiment,caldura,drag,speranta,suspin,melancolie,extaz,agonie.Apoi mi-a venit o alta idee.ca femeile si barbatii iubesc diferit.Si sa vezi ce a iesit!
EA-ar face orice pentru el,adora tandretea si atingerile usoare,vorbele dulci si privirile ocrotitoare,ii place sa se joace cu focul, sa vada clar ca EL este numai al ei si ca desi lasa impresia ca EL are totul sub control de fapt ea detine puterea.
EL-se atasaza de ea instant atras fiind de acel lipici feminin,adora sa se imbete cu parfumul ei,sa ii sarute obrajii reci si sa se joace-n paru-i rebel.O vrea doar pentru el si realizeaza ce simte pentru ea in general dupa ce o pierde.
Concluzii?Hmm..fiecare iubeste cumva,nu conteaza cum la urma urmei.Cauta,gaseste,atrage,respinge,isi deschide sufletul,saruta cu foc si imbratisaza din inima.Si cred ca asta este tot ce conteaza nu?Un sentiment care se joaca de-a v-ati ascunselea cu inima fiecaruia dintre noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu