miercuri, 4 ianuarie 2012

Oare..cum?


A
m alergat si o sa mai alerg.Am lasat totul si am sa mai las.Te-am indragit si o sa te mai indragesc.Nu te-am iubit....si da..acum am curajul sa spun ca te iubesc.

Esti omul care in fiecare dimineata imi trimite cate un suras,o mangaiere.Am momente in care ard de dorinta sa te vad,sa te ating,sa te simt.
Asa s-a intamplat si cu ea.Cand l-a cunoscut era un "el".Astazi il numeste "al meu".El o dezgoleste din priviri,iar ea stie asta si totusi il vrea,din ce in ce mai mult.Ii place cand o domina-il simte atat de puternic si simte nevoia sa se ascunda in bratele lui sa il stranga tare tare incercand parca sa se uneasca.
El este barbatul care ii face mintea sa se joace.Acum el este copilul pe care l-ar alinta la nesfarsit si in cateva minute bestia care ii devoreaza fiecare sentiment.La inceput nu era asa.Dar cu timpul l-a urmarit cu de-amanuntul.Ii privea miscarie,privirea,conturul trupului si incet,incet il dorea.Evident,nu parea interesata si totusi avea ganduri care nu-i dadeau pace."Oare cum saruta?","Oare cum strange in brate?","Oare cum e in pat?"...ca orice femeie curioasa parca sa guste din darurile vietii.
Era aproape si totusi nu indraznea.Il privea ca pe un prieten..iar asta era pura curiozitate.Totul pana intr-o zi.Il vedea zi de zi cu alta femeie si se intreba oare cum o fi cu ea.Putea vorbi orice cu el..si totusi nu indraznea.
Intr-o zi nesocotita cum era s-a dus direct sa-l intrebe cum saruta si nu dupa mult timp a si aflat.Cred ca acela a fost momentul in care a realizat ca il vrea langa ea.Sa ii simta mereu parfumul,imbratisarea stransa,dorintele,fanteziile,atingerea.
I-a gustat buzele si il devora din priviri.El stia ce inseamna sa fi langa o femeie.Mainile ii alunecau pe corpul ei si ea tremura la fiecare atingere.Ii place sa se tachineze,sa il enerveze,sa il respinga si apoi sa-l traga spre ea.Il cheama si il alunga,il musca si il saruta,ii zice de mii de ori "vino" lipindu-si buzele de ale lui.Iubeste sa se joace in parul lui si sa ii sara in brate.Cum s-a ajuns la asta?Incert...Si totusi viseaza la el.Vrea sa fie a lui.Azi l-ar lua de mana si ar fugi in lume.Ar fi o nebuna..dar ar fi nebuna lui...doar a lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu