vineri, 28 august 2009

Inceputuri...


Primi pasi,primele emotii,primele rostiri,primele cuvinte scrise.Imaginatie nebuna care te conduce incet si cu grija pe culmile extazului si care cu sau fara vointa ta te face fericit.Pentru o secunda tu esti ala care conduce totul!Tu pui o litera apoi inca una si inca una,deja si o virgula..Hai ca deja te pricepi!Si incepi sa scri...Pana aici toate bune si frumoase!Apoi incepe sa iti placa,scrisul asta,aceasta descarcare sufleteasca iti intra in sange.
Asa am inceput sa cunosc tainele scrisului.Mic copil fiind,povestind despre gaina sau catelul vecinei,nici nu mai stiu ca mereu am avut unii vecini ciudati,si acum iata ca scrisul a devenit o pasiune.Singurul prieten adevarat,singura cale de a evada in neant.Ai simtit vreodata cum e sa alergi de nebun si sa te bucuri de fiecare clipa?Sau nu...Doar gandeste-te la primul tau sarut!Eheee..ce vremuri!Parca ieri erau,dar hai deocamdata sa nu dam in nostalgii si in suferinte neimpartasite..ca..avem timp si pentru asta ce naiba!well..cam asta a fost..a inceput greu si temator...adica..nu am prea fost de acord cu ideea de blog(spirit putin conservator) dar am facut pasul cel mare.Mai demult am primit incurajari de la anumiti prieteni carora le multumesc si here we are!Un aer proaspat un stil mai nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu